Det er kun et års tid siden at den danske iværksætter Victor Halle overtog videreførelsen af den forholdsvis nye danskproducerede hudplejeserie OliveAll, der allerede nu er godt på vej ind på hylderne i de danske apoteker og helsebutikker. Men også udlandet har taget godt imod de økologiske produkter der fremstilles på basis af en høj koncentration af virksomhedens egen ekstra jomfru oliven olie, der hentes hjem fra olivenlunden på Kreta. Produkterne har det sidste års tid været i handelen i England, men nu er også Holland kommet med idet det førende Live Green Magasin for nylig har etableret en stor webshop der udelukkende forhandler økologiske, bæredygtige og allergivenlige produkter.
”Ja, vi skal sådan set ikke klage. Forbrugerne stiller i dag større og større krav til de hudpleje produkter de bruger dagligt. Krav til økologi, bæredygtighed, gennemskuelige ingredienslister, allergicertificering og Vegan mærkning, for bare at nævne nogle, og der passer OliveAll rigtig godt ind på markedet” udtaler administrerende direktør Victor Halle fra OliveAll A/S. ”Men vi arbejder også målrettet på produktudvikling og tilstræber til stadighed at have nogle af de overhovedet bedste hudplejeprodukter på markedet” siger han.
Lige nu flytter virksomheden i nye lokaler med over 600 kvadratmeter til rådighed i den gamle klorinfabrik i Hem lidt udenfor Skive, der er blevet ombygget, så den passer til virksomhedens behov og forventelige vækst de næste år. ”Det er selvfølgelig lidt en satsning at udvide fra vores godt 100 kvadratmeter til over 600 kvadratmeter., men med et stadigt større antal danske forhandlere og flere udenlandske grossister, er det nødvendigt for os at være i nogle fysiske rammer der giver os plads til ekspansion” fortæller han.
Udover at have international allergicertificering og økomærkning på sine produkter, er OliveAll også Vegan mærket og har forbrugerstyrelsens Grønne kolbe. Virksomheden blev etableret for et par år siden af Michael Halle der fortsat sidder i selskabets bestyrelse. Men det er sønnen Victor, der er i fuld gang med at løfte selskabet og virksomhedens produkter ind i næste fase med et landsdækkende forhandlernet, samt en eksport, der udover de 2 lande selskabet indtil videre eksporterer til også forventer en eksport til yderligere 3-5 lande det kommende år.