FAZION

Lana Del Rey, vil være det globale ansigt og stemme for H&M dette efterår

Lana Del Rey, et af de største navne inden for musik, vil være det globale ansigt og stemme for H&M dette efterår. Lana vil være stjernen i en print-kampagne skudt af Inez van Lamsweerde og Vinoodh Matadin, samt en fuld-længde film, hvor Lana synger en coverversion af “Blue Velvet”, skudt af direktør Johan Renck. Denne fuldt plottet musikvideo med stjernespækkede Lana vil være til rådighed til at se i sin helhed på hm.com fra 20. September, med redigerede versioner der bruges som tv-kampagne. Igennem, vil Lana vil være iført det bedste af H & Ms Fall mode i sin egen uforlignelige stil. Lana vil også stjerne i et andet print-kampagne senere på sæsonen, skudt af Sølve Sundsbø og byder på den bedste af vinteren mode.

“Vi er glade for at have Lana Del Rey, som den nye stjerne og stilikon, som over for vores fall kampagne. Lana er helt unik, og vi ønskede at skabe et print og film kampagne, der er lige så speciel. Stemningen er meget LA noir og er inspireret af vores Fall kollektion, som også passer med Lana egen personlige stil. Det kommercielle, der ledsager kampagnen er som en mini-film, med en fantastisk plot og Lana udfører en coverversion af “Blue Velvet”. Der har aldrig været en lignende TV-reklame fortæller “Anders Schneider, kreativ direktør, H & M.